fel

Försöker liksom att vända tillbaka dygnet till någorlunda rätt dygnsrytm.

Jag har insett vad jag gör för fel iallafall. Det har blivit övertydligt de senaste 2 nätterna.

I söndagsnatt kunde jag inte alls somna för att det var alldeles för mycket som snurrade i huvudet. Det var alla möjliga planer om vad det ska hittas på när M kommer över.

Igårnatt var det dags igen.
Jag och M diskuterade min universitetsansökan på skype. Jag behöver skriva ett "personal statement" för att skicka med i min UCAS-ansökan. "Personal statement" är alltså ett brev som beskriver för universitetet varför jag vill plugga just denna kurs och varför jag vill plugga på universitet. Jag skriver det för att försäkra universitetet att jag är rätt person för kursen och att jag inte kommer att hoppa av osv.
Inte det lättaste skulle jag vilja påstå. Speciellt inte om man dessutom vill få till ett bra "personal statement".

Efter denna diskution med massa tips och do's and dont's var det lite småkrångligt att slappna av och ramla in i sömnens värld.

Man vet att det är full fart i huvudet när man slår upp ögonen klockan 03:52 för att dra åt sig mobilen, bli bländad av obarmhärtigt starkt ljus från skärmen och försöker bläddra fram till 'anteckningar' för att skriva ner en mening som möjligtvis kan användas i ansökan.
Oh yes.