från stockholm till manchester till birmingham till stockholm

Kom hem i tisdags. Känns väl sådär.
Ville inte alls åka hem efter en mys-vecka. Saknar ju allt. Vill att han ska pussa mig på pannan, hålla min hand, få mig att skratta och ligga bredvid (läs: ovanpå?).

Uäh. Man får vara lite nere när man kommer hem..

Blev hämtad av Matt och hans pappa på flygplatsen. Lycka!
Åkte hem till dem och tog det lugnt resten av kvällen.
På onsdagen tog jag och Matt en cykeltur (say what? vi var lika förvånade över initiativet båda två) och blev visad runt området.
Älskar alla tegelhus!
På kvällen blev vi bjudna på middag på T.G.I Fridays (eftersom Matt tyckte det var en rätt stor grej att jag ALDRIG ätit på Fridays förut). Hur gott som helst!

Torsdagen spenderade inne i Manchester. Besökte universitetet jag vill söka till och fick lite mer info om kursen jag är intresserad av. Åt god lunch och mötte upp två av Matts mates efteråt. Roliga grabbar!
4 (kanske 5) vinflaskor senare satt vi på tåget från Manchester till Wolverhampton.
Träffade Matts mamma, syrra och hennes pojkvän på puben.

Vaknade bakis dagen efter. Släpade oss ur sängen vid 09 och blev upphämtade av Matts syster + pojkvän. Destination Alton Towers!
Riktigt rolig dag även om det regnade hela eftermiddagen så vi var absolut dränkta när vi kom hem.
Inte helt otippat vad detta enda dagen det självklart regnade...

Resten av veckan har vi tagit det rätt lugnt. Träffade Matts vänner, hans familj, mysiga middagar och mest trivts!

Saknar redan!



Fining..
#1 - - Jeanette:

gullunge :)

#2 - - Jeanette:

gullunge :)