onsdag

Jag tog mig till "the mvc" iförmiddags. Jag skyller mitt något höga blodtryck på att jag möttes av skylten "barnavårdcentral".
Men herre!
Iallafall. Det visade sig att jag valt fel entré. Och "bm" (barnmorskan, ARGH!) skylde det något höga blodtrycket på fel i apparaten. Eller att jag var nervös över att möta henne.
Välj själv liksom.
Hursomhelst så var "bm" en jättetrevlig liten tant som rappade sjukdomar och påminde mig om att p-piller inte skyddar mot könssjukdomar.
- ??
Nej men seriöst, hon var jättetrevlig.
Något mindre trevligt (nu tänker ni klamyyyydia, men nej!) var dock att jag inte får reducerat pris på piller-rackarna längre.
Jag är nu gammal nog att ha råd med 356 kr/år. Schyrre.
Tacka vet jag 60 kr/år á la ungdomsmottagningen.
Bestämde mig för att bara hämta ut för 6 månader med tankte på min ekonomiska situation.
Heh.

Tog även cykeln till Väsby centrum på eftermiddagen. Ett stycke "Brazilian Hard Wax" inhandlades.
Det här kan bli riktigt intressant!
Imorn ska det experimenteras.
En icke-existerande pojkvän som betyder icke-existerande sex den senaste månaden har resulterat i att berörda områden behöver ansas lite.
Något jag funderar över dock är både förpackningen och bruksanvisningen berättar över hur lätt och smidigt det är - allt som behövs är en microvågsugn!
Men, ah, känns ju jävligt smidigt att jogga fram och  tillbaka mellan badrum och kök varje gång vaxet behöver värmas på.
De som har sin micro i badrummet räcker upp en hand!?
Precis.
Men greja i köket då tänker ni.
Men kul att sitta naken i köket när kära mor är hemma, tänker jag.
Sedan kan jag känna att badrumljuset skulle vara lite barmhärtigare än att sitta och pilla i bländande dagsljus.

Well well. Detta kräver lite planerande känner jag.
Jag hoppas på en tacksam pojkvän.

Also, skulle leta upp Rotebro bibliotek idag för att använda en dator och skriva ut mitt boarding pass inför måndag då vi inte har någon skrivare.
Letade ett tag. Letade lite till.
Men va fan?
Vilsen men letade lite till ändå.
Hur svårt kan det vara?!
- ...
Förresten.
Biblioteket brann ned. För typ, tja, ett gäng år sen.
Okej.
Fair enough.
Får klura på en plan B.



Jag kände mig rätt snygg idag.
#1 - - Pie:

you're fabulous!

#2 - - Bror:

Dyra p-piller? vill bara dra till med...Det kostar att "ligga" på topp" ;D

#3 - - Mariiii:

Hallo! Jag har faktiskt skrivare även jag blivit frissa Hahahahaaaaaaaaaaa...