time flies

I torsdags var det den 22:a oktober. 22:a oktober betyder att jag haft ett förhållande i 10 månader.
Good on ya!

Var på intervju hos Uniflex i torsdagsmorse. Vi var väl 7-8 stycken som satt i rummet när en tjej kom in och började presentera företaget. Försökte lyssna på vad tjejen hade att säga, men kunde knappt slita ögonen från en av de andra tjejerna som satt snett mittemot mig.

Jag tänker så här, att om man går på intervju vill man väl ändå uppfattas på ett speciellt sätt. Jag klär mig inte direkt fancy, men tänker man intervju tänker man väl ändå som minst "hel och ren" och ganska neutral.
Yes?

Tjejen snett mittemot satte sig ner. Hon såg väl ut att vara i åldern 19-22 skulle jag tippa. Fick genast flashbacks från gymnasiet då hon knäppte upp jackan (tänk kort täckjackamodell med päls (läs: roadkill) på luvan) men sedan behöll den på. Tror dock det hade varit bättre om hon inte knäppt upp jackan öht.
Tjejen har på sig en svart t-shirt med stora röda bokstäver över bröstet. "TILLHÖR TOBBE".

WTF?

Jag vet inte.
Mållös.
Börjar jag bli gammal?

#1 - - Sabina:

HAHHAHA!! OMG!!!! TILLHÖR TOBBE!