torsdag

Lite fascinerad (vem hade trott att det stavades så? "fascinerad" alltså. Inte jag!) av Black Eyed Peas nyaste album, The E.N.D.
Helt klart ett lyft, och ganska lyssnarvänligt.

En annan grej jag är fascinerad av är att en vän är färdig med sin juristutbildning om en termin.
Galet.
Hon är dessutom -87:a! Vi gick i samma klass på gymnasiet.
Hur mycket vuxenpoäng ger inte detta egentligen? (Att hon i princip är klar med sin utbildning, inte att vi gick i samma klass)
När hon är klar är hon en alldeles verklig jurist.

Och hur går det för dig då Sandra?

- Eh, ja, jo. Näe men jag har varit på andra sidan jorden och eh... och varit full ett halvår... Men det är inte så lätt som man kan tro. Det krävs diciplin att dricka de mängdes vin jag gjort...
Typ.

- Men jag kom faktiskt hem med en pojkvän. Eller ja. typ. Kom ju inte hem med honom då.. Shame.. Men kom hem med en relation.
Det är värt en guldmedalj för att vara jag! Rätt modigt gjort om jag får säga det själv. Att bli jättekär i en kille när man är på resande fot.
DET är det nog inte alla som vågar!

Cred till mig!

I övrigt vill jag iallafall tro att jag kan vara väldigt ambitiös när jag vill.

Aaaand Im off!