torsdag

Trött!
Har blivit med konstig dygnsrytm. Kan inte somna på kvällarna. Helt omöjligt. Har somnat mellan 03-04 varje natt denna vecka. Går ändå upp hyffsat dock. Runt 09 ringer klockan.
Det känns som att jag inte alls vill lägga mig ner och ta in tystnaden. När jag blundar kommer massa tankar och snurr i huvudet. Då är det lättare att försöka hålla mig sysselsatt så länge det går.
Hm.

Kan för övrigt meddela att jag skjuter upp 'operation vaxning' tills lördag. Det får bli mitt lördagsnöje.
Så ni som väntar på en vax-recension (Sabina Jakobsson) får utförlig(?) info då.
Egentligen borde jag greja det idag, endast för att Matt igår på skype sa att jag kommer skjuta upp det tills typ söndag. "Du skjuter alltid upp saker".
What the..?
Berättade som sagt för grabben att jag köpt vax som ska provas, men att jag är lite nervös inför det, med tanke på kombinationen hett vax och känsligt feel good-område.
Fick då förslaget att han kunde göra det åt mig.
Hm. Nja. Ja vet inte. Nej.
Om jag knappt litar på mig själv tillsammans med hett vax känns det ännu mindre lockande att lämna över uppgiften till någon annan. Det spelar det ingen roll om han blir 'excited' eller inte.
Hehe.

4 dagar kvar alltså. Eller 3, och den 4:e  dagen ska det ske, snarare.
Har lite att göra innan dess, och av någon anledning har jag skjutit upp allt till imorn (hm, deja vu..?).
Imorn (bör) ser ut som följande:
- till apoteket för att hämta ut p-piller som ej fanns på plats igår.
- till banken för att aktivera mitt nya swedbank-kort (mitt förra försvann ju under skumma omständigheter i Sydney).
- sätta in pengar på konto --> föra över pengar till ica-kort (hur BRA är det med ett bank kort som ej tar avgifter när man använder det utomlands?! Rekomenderas varmt!)
- till biblioteket (inte det som brann ner dock) och skriva ut mitt boarding pass. (tack ryan air för great service)
- träffa Christine (yey!)

Fick även hem en kurskatalog från ett universitet i Manchester idag. Har en kurs jag redan kikat på ett tag nu, men ska bli kul att bläddra igenom. Vänta även på ett mail från skolan eftersom jag behöver veta hur jag ska göra med mina betyg.

Aaaand om off.