argh, siffror!

WOW. Trött efter en hel dags rabblande av kostnader och information ala korvstoppning.
Får se hur det här går nu.

Sandra-humor var när lärar-Marcus skrev och skrev på tavlan, och avslutade med att förkorta "Argument" till "Arg" följt av utropstecken utropstecken utropstecken. Kunde inte undgå att fnissa lite.

Imorgon blir det en tidig morgon. Tidigaste sedan jag vaknade stel och jävlig klockan 5 på morgonen efter att ha tillbringat natten på Heathrow.
Iallafall två veckor sedan nu.
Klockan 08:15 ska jag befinna mig i Solna för lite mer utbildning, och sen:

rhing rhing. Hallå?
Jaaa hej jag heter Saandra Åströöm och riinger från...

Tänkte mig att jag kan prova olika taktiker. Allt från mitt allra hurtigaste jag till smådryg stockholmare för att se vad som skapar reaktion. Liksom.

Om 16 minuter är det oh-so-spännande Greys Anatomy. Väntar!

Förresten har jag sökt till en engelskakurs vid Stockholms universitet som startar i januari.
Velar dock på om jag ska läsa en engelskakurs här hemma, eller om jag ska göra det i england.

Fördel med Stockholms Uni: jag betalar inget för att plugga.
Nackdel: engelskakursen är mer "allmän engelska".

Fördelen med att plugga engelska i england är att jag hittat en kurs som förbereder mig för universitetsstudier.
Nackdelen är att det är DYRT. Typ £200, vilket är typ 2400 kr i veckan. För att jag ska få studiestöd och studielån behöver jag även plugga i minst 12 veckor. Det blir lite pengar.. 

Sen finns det ju även en massa känslomässiga fördelar med att åka över till Manchester och plugga istället för att stanna i Stockholm ett år till...

Well. Någon som vill tycka och hjälpa mig tänka?
Det är mycket välkommet!