hata mig inte!

Om jag ringer dig och frågar om du vill ha ett nytt mobil abonemang. Hata mig inte.
Inte ens om jag insisterar och råkar slänga ur mig "lyssna-jävligt-noga-här-sliter-jag-för-provision-så-förfaaan-ta-emot-abonemangshelvetet!".
Men så kan man ju inte säga. Neeeeeeeh. Det skulle ju bli tokigt.

Det jag vill komma fram till är att jag eventuellt ska prova på en karriär (heh) inom TM, som vi säger i branchen.
Var på intervju idag och ska se hur utbildningen funkar imorgon.

Men Sandra, har du ingen skam i kroppen?!

Iallafall. Skadar ju aldrig att prova. Om någon annan har förslag på annan sysselsättning så shoot! Tell me your secrets! TM-företaget erbjuder iallafall garantilön så skulle kunna vara bättre än att rulla tummarna här hemma, stirrandes på mitt tomma bankkonto.

Frågan är bara hur dem ställer sig till att jag lämnar landet för en vecka den 12:e oktober. Kan eventuellt ses som mindre positivt. Halvknepig situation att söka jobb just nu när resan är bokad.
Känns ju inte heller aktuellt att låta bli att söka jobb tills jag kommer hem den 20:e.
Att skjuta på resan till framtiden skulle nog inte ge något bra resultat. Skulle ju inte kunna stava till koncentration (eller abonemang? abbonemang?) när den sexuella frustrationen tar mig i sitt grepp.
Ja ni ser ju redan.
Den 12:e it is. Bye Sweden, hello Matt! ("sex? yes please.")

Nu är det natti. Ska ta mig ut till Solna imornförmiddag.