monday

Uh. Skulle ha jobbat idag men verkar ha dragit på mig en elak förkylning. Har halsont och huvudet känns tungt som bly. Ska ta mig ur sängen iallafall senare för att möta upp Matt då vi har en viewing för en lägenhet kl 17:30.
Imorgon har vi 4 andra viewings, så just nu är det fullt upp. Vi ska hitta en perfekt lägenhet! En mysig en bara för oss två!
Har varit riktigt vårväder här i en vecka. Jag har ju tyvärr jobbat så har inte hunnit uppskatta finvädret. Fick iallafall en förmiddag där jag gick ut på prommis längs kanalen och lyckades hitta en liten gräsglänta. La mig ner en stund med musik i hörlurarna, för att förtränga motorvägen bakom mig.
Har för övrigt hittat tussilagos här borta. Lycka! Ett tag trodde jag faktiskt inte att dem gick att hitta här borta. Tyvärr trängs tussilagosarna undan av alla miljoner maskrosor. Mindre trevliga, men iallafall en färgklick till tråkiga Salford.





Letar vidare efter ett annat jobb, så håll tummarna för mig.
Puss!