snörvel!

Jäkla förkylning. Klarat mig hela vintern, men så fort våren påstår sig komma så blir det förkylt värre. Näsan rinner och jag hör ingenting på höger öra. M köpte iallafall med sig två olika sorters halstabletter och alvedon åt mig på väg hem från jobbet igår. Gulle.
Var och mötte upp M tidigare för att kolla på en lägenhet. "Åh!" är ungefär allt jag har att säga. Superfin! Stoort sovrum, stort vardagsrum, och kök med en "bardisk" och två barstolar som liksom delar av kök och vardagsrum. I badrummet finns en stor halvkroppsspegel som täcker halva väggen. Supertrevlig lägenhet med bra läge, ca 20-25 min promenad in till centrum, 5 minuter till närmsta spårvagn.
£499 i månaden + räkningar, så lite i överkant om jag får säga det själv. Vi ska iallafall lägga ett bud på 460, så kanske vi kan få ner den till £475/månad.
Cant wait tills vi flyttar ut!
Ska strax iväg och möta upp Matt igen för två andra visningar.
Har precis käkat en god lunch. Fralla med kyckling, blandsalad och feta ost och en kopp te. Oh yes. Har någon "thing" för feta ost just nu, haha. Har haft det ett gäng dagar i sträck nu. Började med att jag föreslog en middag som bestod av kokt småpotatis, grillad kyckling, salad gjord på isberg, röd lök och advokado toppad med en massa feta ost. Blev en ny favorit. Kändes lite sommarinspirerat tycker jag nog.
Nu blir det iväg igen.

Puss!