11

I lördags skrevs provet. "The" prov liksom. Argh!
Det var egentligen inte svårt, men det jag kämpade med genom alla delarna var tiden!
Fyyy! Vid ett tillfälle under läsarprovet panikade jag lite. Det fanns verkligen inte tillräckligt med tid. I efterhand skulle jag ha tränat mer på just detta.
Lyssnardelen kändes nog bäst.
Sedan pratdelen. Inga större svårigheter. Pratade om färger, favoritdjur och datorer.
Skrivardelen kändes ok. Men är tyvärr inte säker på att jag skrev tillräckligt många ord. Hann aldrig räkna. Skit!
Läsardelen som sagt. Gah! Texterna var inte komplicerade i sig. Jag skulle kunna återge dem in i detalj, men så många frågor och så lite tid! Att gå tillbaka i texterna och leta efter svaren, och läsa frågorna och svarsalternativen igen för att se så det blev rätt. Bläää.
Nu är det nervöst. Om 11 dagar får jag provresultaten. Snälla snälla snälla håll tummarna för mig. Kommer nog dö lite varje dag ända tills jag får resultaten. Och då kanske jag dör ännu lite mer om det visar sig att det inte gick bra.
Ser ut som jag har 2 härliga veckor framför mig va?

Som om inte det skulle vara tillräckligt har jag tappat bort mina hörlurar till mobilen. Fuck. Har letat överallt. Hittar icke!

Denna vecka blir det jobb hela 5 dagar - i rad! Låter nog inte så farligt, men med 10 timmarspass och konstant på benen känns det lite tungt sista dagarna. Kommer ha ömma fötter i slutet av veckan!

Om mindre än 2 veckor är det bröllop för M's bror. Ska bli jättekul! Har hittat en ny klänning jag nog ska ha på mig.

Idag har jag städat hela lägenheten. Well done! Behövdes verkligen. Ikväll blir det storhandling på ASDA. Kylen och frysen ekar tomma. Idag blev frukost  och lunch rester av ost och kex vi köpte igårkväll.

Har verkligen regnat heeela dagen idag. Ska se om jag vågar mig ut på en joggingtur nu iaf. Trött på att sitta inomhus!



Pulp - Common people