Yeah yeah, wow wow!

Mamma kommer och hälsar på från den 8:e till 11:e oktober, och pappa och Helen kommer och hälsar på från 12:e till 15:e november. Underbart! Bokat och klart :)

Är ju ett par månader kvar, men här ska planeras! Kan ju inte sitta och häcka i en lägenhet i Castlefield hela helgen liksom! Här ska det hittas på grejer!

Uhu, en vecka kvar tills jag får reda på resultatet från provet. Gillar inte!
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för dagens arbete. Börjar kl 12 idag, och klockan 1 imorgon då det är match day. Åh. Jippi. Vi har inte ens tillräckligt med personal för tillfället. Amatörer!
Hela helgen blir förresten jobbhelg. Börjar tydligen 11 på söndag, av någon anledning. Har aldrig börjat 11 förut, förutom på en match day. Knepigt. Vet inte vad dem hittar på nu. Kommunikation? Obefintlig!

Förresten, för ganska precis ett år sedan var jag i Cairns just nu med Leslie. ETT ÅR SEDAN?! Fy vad tiden flyger. Vi drack goon och hängde på balkongen på hostellet. Sen flög jag till Hong Kong den 30:e augusti för att ta mig vidare till Thailand och möta upp Leslie på flygplatsen i Bangkok.
Good times..





Puss hej!