Jobb jobb

"You can call me Fobbie!"

Jobbhelg som vanligt. Nackdelen med att jobba i bar.. Fick ihop lite drygt £12 (= 145 kr) i bara dricks igar dock (match day) vilket var helt okej. Sondagsledig idag iallafall. Matt akte ner till Wolverhampton i fredags sa motte upp honom i stan idag. Blev lite shopping och sen akte vi till Matts pappa dar vi ar nu. Dem kollar fotboll och jag njuter av bredbandet, haha.

Ska borja kika efter nytt jobb lite grann. Kanns sadar att jobba kvallar nar Matt jobbar dagar. Trivs super pa jobbet dock. Roliga manniskor att jobba med, bra chef och bara 10 min promenad fran lagenheten + alla roliga manniskor jag traffar. Kan inte bli sa mycket battre. Bortsett fran jobbtiderna da.. Hade saa garna akt hem och halsat pa i nu februari, men har inte riktigt rad an att ta ledigt en hel helg eftersom det skulle ta ifran mig halften av alla timmar jag far pa en vecka..
Hade garna foljt med Matt och traffat hans mamma och syster i helgen med, om jag inte hade jobbat..
Hm. Far klura lite.
Skulle val inte pasta att jag ar supersugen pa ett nytt kontorsjobb...

Iallafall. Var ivag pa intervju for att ansoka om National Insurance Number i fredags. Var lite nervos eftersom dem hade sagt innan att det skulle ta ca 30 min, och att jag behovde ha med min proof of adress (vilket jag inte hade), letter of employment (skrivaren pa jobbet funkade inte sa hade inte detta heller..) och pass + ID kort.
Nar jag val hittat dit visade det sig dock att det tog ungefar 7 minuter, jag behovde ingen proof of adress eftersom min adress stod pa brevet jag fatt fran dem, och jag behovde inget letter of employment - allt eftersom jag ar svensk. Easy as!
Intervjuven i fraga bestod av: "Could you please write down your swedish address here, and your dads name followed by your mums name on here..".
Som sagt. Easy as.
Kommer dock droja 2 manader innan jag far mitt National Insurance Number-card, och 2 veckor innan jag far numret att ge till min arbetsgivare.

Annars sa hander det inte sa mycket. Vadret ar regnigt och kallt.
Imorn ska jag traffa Sari, en svensk tjej jag lart kanna har i Manchester. Far se vad vi hittar pa.
Ar ledig torsdag och jobbar hela helgen sen, vilket innebar jobb pa Alla hjartan dag (besvikelse!), vilket innebar att Valentines day kommer flyttas till mandag i ar. Heh. Vad gor man inte..

Maste plocka ihop en portfolio denna vecka for att lamna in med min universitetsansokan ocksa.
Lite klurigt..

Well well. Skriver mer en annan dag!

Puss!