saturday nite

Jobbat ikvall och kom hem for nagon timme sen. Kvallen var lugn men igar var lite latt galet. Loningsfredag vilket innebar full fart hela dagen. Skulle kunna tro att folk varit utan lon i manader! Ungefar alla verkade vilja luncha och ungefar alla kom in for after work drinkar. Busy nite!

Fick sluta kl 22 igarkvall sa promenerade hem och hann precis mota upp Matt, Boo och Lucinda innan vi drog ivag for att kolla en spelning i stan. Dem har en gemensam van som spelar i ett band som spelade pa en klubb.
Riktigt bra faktiskt!

Nu ar jag trott och mina fossingar varker.

Forresten sa overgav jag iden om att jobba i restaurangen. Verkar lite val klurigt att fa ihop tiderna for dem bada, speciellt som denna vecka da jag jobbat 5 dagar. Hade nog inte orkat jobba 7 dagar, speciellt inte innan mina ben och fotter vant sig vid att sta upp 10 timmar i streck.

Imorn ar jag ledig!

Oh! Det var ju min fodelsedag i torsdags! Lycklig av en massa fina grattis-halsningar pa facebook.
Fick torsdagen ledigt fran jobbet. Motte upp Matt i stan for lunch pa Pizza Express. Mums!
Pa kvallen blev det italiensk restuarang. Riktigt mysigt. At god mat och drack vin. Matt skvallrade for servetrisen att jag fyllde ar sa hon dekorerade varan desert med ett ljus. Matt sjong happy birthday nar deserten kom in ocksa, haha.
Resten av kvallen var en overraskning som blev riktigt lyckad. Hade ingen aning om vart vi skulle nagostans, men motte upp Dan och hans flickvan Wiv till att borja med. Sen bar det av till en stand-up klubb. Sjukt kul! Har aldrig varit pa stand-up forut sa det var valdigt uppskattat.
Kvallen avslutades med drinkar innan det bar hemat.

Oh, igen! Fodelsedagsmorgonen borjade forresten med att jag mottes av tva paket, ett fodelsedagskort i dagstidningsstorlek och en happy birthday-ballong, i koket.
Fick en sot liten tavelram med en bild pa oss, och hogtalare + sub till datorn. YEY! Har varit sjukt trott pa att lyssna pa musik genom skraniga inbyggda datorhogtalare. Sa nu spelas det for fullt. Ser fram emot bredbandet vi precis bestallt. Spotify + nya hogtalarna kommer bli en prima kombination!
Detta internet ar for langsamt for att ens logga in pa msn sa forhoppningsvis kommer bredbandet fungera battre!

Nu ar det bed time.

Puss pa er!

Xx