tisdag

Lattnad - det har lost sig sa jag stannar hos Matt och L.

Jobbade torsdag - lordag. Lordag var galet, men jag overlevde. Har nog aldrig sett sa manga plastglas pa en och samma gang forut.
Mellan klockan 13-15 var puben full. Alla kom ganska exakt samtidigt, innan matchen - och alla gick exakt samtidigt, for att nar matchen var slut komma tillbaka samtidigt.
Ar faktiskt lite stolt nu i efterhand att jag overlevde "the buffalos" efter en veckas erfarenhet i bar.
Pa lordag ar det dock dags igen.
Mina pints blir iallafall battre och battre, borjar fa till ett schysst "head" (skum) pa de flesta nu. Oh yes.

I sondags traffade jag en svensk tjej som heter Sari och kommer fran Umea. Fick kontakt med henne genom nagon av resesidorna, och sa sags vi for en fika. Jattetrevlig tjej!
Lite roligt dock var att Matt var valdigt orolig over att jag skulle traffa nagon som jag fatt kontakt med via internet.
Att jag skulle traffa nagon fran internet, som inte inte ens sett en bild pa innan, var for honom mycket konstigt.
Han erbjod sig tillochmed att folja med. Jag tackade dock nej.

Igar var det jobb igen, dock bara ett kvallspass, fran 17-22.

Ledig 2 dagar nu innan det blir jobb fran torsdag-lordag igen.

Blev lite mer budget shopping igar igen. Spenderade hela £8,50 (102 kr) och fick 7 par strumpor, ett par leggings och 2 bas toppar. How good is that?!

Tankte fota lite forresten och visa lite bilder. Tank "tegel" sa far ni dock en ganska bra bild av hur Manchester ar uppbyggt.

Annars da? Allt rullar pa. Veckorna gar lika fort har som hemma. Om 9 dagar ar det min fodelsedag, igen!
Har inte riktigt rad att komma hem annu dock, aven om det kanns lite trist att spendera annu en fodelsedag utan familjen.. Matt har iallafall bett min ta ledigt fran jobbet den 28:e sa far se vad vi hittar pa.

Ska gora mig iordning lite nu och promenera in mot stan. Kameran far folja med ut i gravadret.

For ovrigt verkar engelska grabbar vara mer straight forward an svenska killar. Eller sa ar det for att jag aldrig jobbat i bar hemma. Pa en vecka har jag blivit fr[gad 3 ganger om mitt nummer. Senast igar var det en kille fran London som ville bjuda ut mig for en drink. Berattade att jag hade pojkvan.
"So is that a no then..?"
Haha. Ja.