Me plus you

Bredband, äntligen!(!!!) Lycka!

Hem på fredag! Lycka!

Ledig 4 dagar i sträck. Lycka!

Blir ingen engelskakurs förresten. Kom dit i måndags och fick höra att mina resultat från testet jag gjorde var "very high", så dem ansåg inte att denna kurs är något för mig, för jag skulle inte lära mig något nytt.
Hm..
Well. Positivt att höra, men hade ju liksom ställt in mig på att faktiskt plugga lite igen, något nytt. Känns lite trist.
Kommer fokusera på att leta nytt jobb nu istället.
Jag och Matt letar lägenhet också förresten. Iiih! Helt egen lägenhet för bara oss två!

Ska tillbaka till jobbet om en timme. Blir full fart ikväll, match day. Kommer bli hysteriskt som vanligt. Servera i plastglas och öl, öl, öl och mer öl. Och disk, disk, disk och mer disk. Inte jätteexalterad.

Bara för att jag kan, och vårat nya internet tillåter, fråna älskade youtube:




Sidney Samson ft. Wizard Sleeve - Riverside (Let's go)