godkväll!

Jobbade sista lördagen på iallafall en månad ikväll. Skönt!
Nästa lördag har jag ledigt eftersom vi ska fira M som fyller på torsdag. Han mamma och syster kommer upp och hälsar på på lördagen. Helgen efter är det någon festival-grej i stan som jag också bokat ledigt för.
Helgen efter det är det dags för Stockholm. OH YES! Bokade flyg igårkväll. Klappat och klart! Landar inte förrän rätt sent på fredagkvällen den 18:e, runt 22-tiden i Skavsta.
Jag har bokat min hembiljett (as in england-hemma) den 28:e, och M åker tillbaka den 25:e, på midsommar då han har någon fotbollsgrej med jobbet. Så 10 dagar får jag hemma iallafall. Han en känsla av att de dagarna kommer gå ruskigt fort. Har iallafall tänkt visa M skärgården om vädret tillåter. Vi vill köpa båtluffarpasset och sova ett par nätter i tält ute på en ö. Mys!

Är ledig imorn så bestämde precis att jag ska hoppa på tåget ner till Wolverhampton imornbitti. Tror hans syster har planer på att dra med mig på SATC2. Skoj!

Vi spenderade hela fredagkvällen på IKEA förresten. Haha. Blev middag med köttbullar och äppelkaka till efterrätt, och päroncider! Sen shopping! Nu är det faktiskt färdigshoppat för oss! Vi kom hem med nya lampskärmar, en ny papperskorg (M sabbade den förra vi köpte då han skulle använda den som pall att stå på, det resulterade i att papperskorgen antog en mer dragspelsliknande form...), ljus, en kaktus, lycko-bambupinnar (som typ ska växa till blommor.. eller något..?), en vas (för lycko-bambypinnarna) och marabou choklad!

Nu blir det snabb-dusch och sen hopp-i-säng. Har inte sovit ensam i den här lägenheten ännu. Premiär!

PUSS!