onsdag!

Yes! Internet funkar igen!

Nu är vi ordentligt inflyttade i nya lägenheten. Är helt kär i den redan! Trivs superbra! Ska ta lite bilder så ni får se.
Och fy vad mycket grejer vi har shoppat. Allt från glas till bordsduk, soffkuddar, dammsugare (den som ingick i lägenheten var heelt värdeslös, smulor ramlade ur dammsugarröret igen om man inte vinklade det tillräckligt, hah), rengörningsprylar, köksprylar, handdukar, värmeljus, laddat kylen och frysen med mat, papperskorgar, väggklockor m.m.
Men kul är det! Nu känns det som ett riktigt hem!
I förrgår var jag ledig förresten, och timade in så pass bra att det var sol exakt heela dagen. Tog en bok och ett badlakan, hoppade i bikinin och hittade faktiskt en inte alltför otrevlig gräsplätt nere vid kanalen. Resultatet av fyra timmars solande i en vinterblek kropp blev röding! Aj! Inte hade jag en tanke på att Manchestersolen skulle vara så himla stark! Hade spenderat halva dagen innan ute i solen också men inte fått någon färg. Men nu kom den!
Well well. Idag är jag mer brun än röd iallafall. Och när jag skiver det ljuger jag bara lite för det är bara rumpan som fortfarande är röd. Benen ser brunbrända och fina ut!
Just nu vill jag visa lägenheten för alla! Sari var här i lördags och blev också helt kär i den. Vi trivs! Bilder kommer snarast som sagt!
Nu ska jag käka lite innan jag ska iväg till jobbet. Börjar sent i dag, inte förrän kl 17. Lite segt.. Har kollat film idag då det är gråväder ute. Såg "the box", himla knepig film med Cameron Diaz. Lite underhållande iaf.
Förresten har jag visat en jäkligt pedant sida sedan vi flyttade in. Mamma, om du jämförde mitt gamla rum med hur ren och städad denna lägenhet är skulle du bli chockad! Tillochmed jag är lite chockad över min pedanthet.
Jag och M håller på och planerar sommaren och vilka datum vi kan åka till Sverige. Vi hade ju tänkt komma i slutet av juli i 10 dagar med M kommer precis börja ett nytt jobb då så det kommer inte funka. Alternativen nu är antingen 10 dagar i slutet av juni + en kort weekend vid mammas födelsedag, eller kort weekend för mammas födelseda + en vecka i september. Ska fråga om ledighet på jobbet ikväll.
Skriver mer imorn! Massa pussar!