utlovat bildrace

Här kommer ett gäng bilder på vårat hem!
Vi vill fortfarande byta ut de hemska lampskärmarna i hallen och i rummet. De är sjuukt dammiga och äckliga.
Ny tv + tv bänk står högst upp på M's önskelista, så det kommer förhoppningsvis inte dröja allför länge.
Förutom det är vi nog ganska nöjda för tillfället :)
Det visade sig rätt snabbt att jag är allergisk mot stora fula flingpaket på diskbänken (eh..), så jag sprang iväg och köpte en sötare glasburk att ha flingorna i. Hehe.
M är även övertygad om att behovet av värmeljus är ett svenskt fenomen, och att det beror på de svenska mörka vintrarna. Jag är nog villig att hålla med honom. Han suckar iallafall lite varje gång jag kommer hem med fler ljus att placera ut någonstans i lägenheten. Men det är ju så mysigt med dem tända!
Iallafall:

hallen (förråd till vänster, toalett och sovrum till höger:


sovrum:




Vardagsrum:



kök:




Badrum:



"utsikt" (mot stan, höga byggnaden är delvis ett Hilton hotell och ligger precis i slutet av Deansgate, som är en av huvudgatorna):


Nu får ni faktiskt komma och hälsa på så ni får se hur det ser ut på riktigt!
PUSS!
#1 - - Jeanette:

Ooh vilken fin lägenhet :D Förstår att du trivs! Jo det är bara bra med mig, sj då?

Ja det måste vi verkligen. Du borde ta med M på en kryss med oss haha. VOre galet ;D



Puss