110408

Fredag och jobb väntar. Funderar starkt på att säga upp mig från jobbet, trivs verkligen inte där längre och är sjukt trött på människorna som jobbar där. Igår när jag träffade Abi för lunch och shopping berättade hon att hon kommer sluta i juni eftersom hon fått praktik i Marbella. Fick mig att tänka att jag inte har någon anledning till att stanna. Jag hjälper ju till i M's mosters inredningsbutik på onsdagar, och de senaste två onsdagarna har hon undrat om jag kan hjälpa till på följande lördag också, vilket jag inte kunnat eftersom jag i princip jobbar i baren varje lördag. Tänkte prata med henne på onsdag när jag ska dit för om jag kan hjälpa henne 2 dagar i veckan skulle det vara hur bra som helst, då skulle jag kunna sluta i baren och bara hjälpa henne istället. Åh. Hoppas!
Pratade med M igårkväll och han tyckte jag skulle sluta om jag inte trivs.
Är lite osäker på om jag skulle få ihop tillräckligt med pengar dock på att bara jobba i butiken. 2 shift i baren är oftast lika med 18 - 20 timmar, medans 2 dagar i butiken skulle bli runt 12 - 14 timmar... Hm. Iofs tyckte M att om jag märker att jag inte tjänar tillräckligt kan jag ju alltid leta efter ett till jobb då, vilket är sant. Hm..
Är trött på att alltid alltid jobba fredag-lördag. It just kills your social life.

Håll tummarna för att jag kan lämna baren snarast! :)

(random bild från ett av alla albumen)