den 26 augusti 2011

Lite väl tråkigt väder idag. Har regnat till och från mest hela dagen. Väntar på att M ska ringa så ska vi förbi PC World en sväng. M håller på bli tokig på sin dator då den inte vill fungera som den ska. Hans är säkert ett par år nyare än vad min är, men så himla mycket segare. Nu i dagarna slutade även PS fungera (samma version som jag har) helt plötsligt. Han har typ slitigt sitt hår för att försöka avinstallera och ominstallera men han verkar ändå inte få det att funka. Konstigt! Jag köpte min dator "i andra hand" (av lillebror) och den har *peppar* funkat hur bra som helst. Behöver dock köpa en extra hårdisk (portabel?) eftersom det verkar som att jag håller på att fylla upp datorns minne med bilder. Har visst fyllt en bildmapp med precis under 20gb sen jag köpte kameran. Får kika på det när studielånet kommer nästa vecka!



Så här ser jag ut idag. Fick bli skinnkjol och stickat.