den 29 augusti 2011

Har varit långhelg här denna helgen då idag har varit en bank holiday. Fredagkvällen blev lugn, hemmakväll i soffan. I lördags sken solen under dagen så blev en långpromenad. Till middag blev det grym hemmagjord pizza. Jag fick agera pizzabagare eftersom M aldrig hade lagat pizza hemma förut. Jag gjorde iallafall mitt bästa med att besvara frågor som "do you think this is enough tomato-sauce?" och "is it too thick?". Blev hur gott som helst! Pizzan sköljdes ned med ett par glas vin innan jag gjorde mig iordning och åkte hem till Sari och Angelica för lite förfest. Blev en riktigt lyckad kväll och vi dansade i en packad gay village fram till tidig morgon. Sov bort halva söndagen innan jag tog mig upp ur sängen och följde med M hem till hans vän för att hälsa på deras nya bebis och kolla lite fotboll. M gick ut efteråt med lite vänner men jag kände att jag nog hade haft mitt roliga kvällen innan så jag promenerade hemmåt. Idag har vi cyklat i ösregn och mest slappat hemma. Jag klurar på en ny design till min hemsida som jag vill byta ut. Denna vecka är det jobb onsdag, fredag och lördag som gäller. Ska bli kul!



Jepp, den var typ helt perfekt: skinka, cocktail tomater, champinjoner, peppadew paprika, mozarella och lite getost. Sjuukt gott!
#1 - - Liiitza:

Goootttttt!! _