Ny stil?

Ni kanske vill piffa till pojkvännerna nu efter sommaren? Börjar ni tröttna på den oskyldiga svenska looken?
Jag har varit vänlig nog att plocka ihop de 4 viktigaste inköpen för att lyckas med en mer.. *spännande(!) look i höst, inspirerad av diverse unga män i centrala Manchester. Från mig, till er:

Denna ambitiösa unga herren har på sig en mjukisdress från ett känt märke, sneakers med en väl synlig logga och sin burberry(mans)väska har han nonchalant och världsvant över axeln. För bästa effekt bärs denna outfit tillsammans med rakad skalle, och gärna överallt där han annars skulle känt sig alldeles för obekväm i ett par jeans, som på puben, restaurangen eller i köpcentrumet.

(* Jag dör lite varje gång jag ser en av dessa grabbar. På riktigt. Vill bara fråga "But whyy?!". Eller näe, nu ljuger jag, jag skulle på alla sätt och vis undvika att behöva föra en diskussion med någon av dem)
#1 - - Malin:

Hahahah han skulle passa in sa val sa!



Sv: jag klickade in min studieforsakran den 23, alltsa forrforra tisdagen, och kan se pa handelser att den godkandes samma dag. Men kan handa att de vantar pa nagot fran Kingston. Vet att den dar * har varit envis forut haha sa jag ar inte superforvanad, mest frustrerad.