skulle vilja saga well done CSN!

Borjade bli lite nervos nar pengarna pa kontot sinade i stadig takt och jag annu inte kunde se skymten av nagot studielan. Har loggat in minst 3 ganger om dagen sedan i mandags for att se om det inte rakat trilla in nagra pengar pa kontot. Borjade aven bli lite frustrerad eftersom jag endast haft bra saker att saga om csn nar jag pratat med andra. Csn skulle sakert velat betala mig for alla lovord jag yttrat senaste aret. Men nu da?
JA! Blev lattad imorse nar jag snabbt loggade in pa csn och sag att min utbetalning kommer in pa kontot imorgon! Precis 3 dagar efter att jag skickat in min studieforsakran. Precis som forra aret. Bra jobbat CSN!

Sitter just nu pa jobbet (darav saknaden av prickar) och har precis atit lite lunch. Har jagat ordrar pa morgonen och brakat med varan skrivare som inte vill skriva ut precis som jag vill. Skulle inte det kunna vara nagot for typ Apple att utveckla harnast? Telepati-vanliga datorer och skrivare. Wireless saklart.
Jag skulle kopa en direkt! 

#1 - - Malin:

Sv: en kompis till mig har allting med svenska kontakter, dator, fon, plattang etc, sa hon har samma problem fast tvart om... sa pa det sattet ar det inte sa farligt, jag ar ju hemma i England mer tid om aret an vad jag ar i Sverige i alla fall - far val se det sa, haha!



Jag skulle precis ga in och titta om det kommit upp nagot utbetalningsdatum, och sa hade du precis bloggat om det! Jag kollade mitt konto dock och ingenting... :( fortfarande "Datum inte bestamt". Suck.



Jag jobbade heltid nar jag forst flyttade over for 3 ar sedan, men nu pluggar jag juridik. Har ett ar kvar.

#2 - - CREATIVES - fanny&jylice:

Hej Sötnos!

Just nu har vi en goodiebag tävling på våran blogg, denna gång kör vi på en full med smink och skönhetsprodukter! Är du sugen på att vara med?



Direktlänk till tävlingen: http://creatives.blogg.se/2011/august/ny-tavling-goodiebag-full-med-smink.html#comment

Kram! /Jylice & Fanny - www.creatives.blogg.se