give us a clue

Vart tog sommaren vagen?
Hela april var varmare an maj, och juni ocksa verkar det som. I morse nar jag vaknade var det jattekallt i rummet. Inte okej! Vill ha varm sol pa min hud nu! Allra helst nar jag ar ledig!
Sitter pa jobbet nu efter att ha fatt jogga ner till busshallplatsen. Satt framfor datorn och hets-at (sa gar det nar man gar upp 30 min innan bussen) 2 rostade mackor. Tiden pa datorn visade 10 over, men nar jag ar klar och kikar pa mobilen visar den 18 over. Ai ai! Bussen gar 25 over och det tar 10 min att promenera. Pa med snabb-skorna och stress ivag! Hann i tid iallafall och var har 10 minuter innan vi oppnade. Purr-fekt.

Om ni undrar varfor prickarna i mina inlagg forsvinner da och da sa ar det for att jag har min svenska dator hemma, med prickar, och pa jobbet ar det ju en engelsk. Darav franvaron av prickar nar jag bloggar fran jobbet. Onskar att jag hade en flashig mobil sa jag kunde blogga fran den, forhoppningsvis kommer en snart!

Nu blir det jobb tills klockan 17!
Tjipp!


Pic: jag. Snalla sommar kom tillbaka!
#1 - - Daeminimon:

Man kan göra prickar med numpaden!

Alt 134 = å

Alt 132 = ä

Alt 148 = ö

Alt 143 = Å

Alt 142 = Ä

Alt 0214 = Ö



(Oh, och Alt 0233 = é!)



Lite omständigt, men man vänjer sig fort! :)