den 18 November 2011

Hello hey! Äntligen fredag! Sitter och slökollar tv med lite choklad och vitt vin. M halvsover i soffan också.
Har känts som en himla kort vecka. Var lite olydig och sjukanmälde mig från morgonlektionen i tisdags. Första frånvaron hittills dock så kändes inte så farligt. Tåg tåget från Manc till London strax innan 14 och var framme vid 16. Kollade på Solsidan (igen) hela vägen ner så tiden gick fort! Lämnade in våra väskor på Euston innan vi tog tunnelbanan till Baker Street för att möta upp BM och Gareth för lite mat. Efter det var det dags att röra oss ut mot Wembley. Blev en Sverige-England halsduk rikare inna vi kom dit. Wembley var rätt häftigt att se förresten! Himla stort! Blev rätt imponerad. Tyvärr slutade ju inte matchen som vi hade hoppats, men det var kul att se live! Såg en massa Sverige fans också!
Sov på stoora bäddsoffan hos kusinen på natten innan jag och M tog bussen hem till Manc igen tidigt på onsdagmorgon. Eftersom det var så pass tidigt hade det blivit tokdyrt att ta tåget hem, typ 500 kr enkel väg, så 60 kr för en 4,5 timmes bussfärd fick det bli istället. Jag somnade så fort vi satt oss på bussen och vaknade 4 timmar senare. Haha! Trevligt sällskap! Blev ett par timmars jobb väl tillbaka i Manch då jag bytta buss och åkte direkt till jobbet. Tyvärr hade jag lagt nycklarna i en väska som M tog med sig hem för att jag skulle få mindre att bära, så vid 17 när butiken skulle stängas fick jag ringa stackars M som fick cykla över med nycklarna så jag kude stänga. M fick en timmes extra motion på cykeln för att rädda situationen. Heh.

Sitter och gäspar efter en tacosmiddag. Skulle gissa på att resten av helgen blir lugn!