Hello? Polisen?

Fick precis ett samtal fran polisen!

(dum-dum-duuum! Dramatiskt effekt!)

Fick ett samtal fran ett privat nummer, sa svarar "Hello?", pa andra anden av telefonen fragar nagon pa skansk-engelsk brytning "Yes hello I'm looking for Sandra Astrom!". Svarar "Eeh ja? Det e jag!".
Det visar sig vara en kvinna fran svenska polisen. Jag gjorde en anmalan igarkvall via polisens hemsida eftersom jag blev av med mitt svenska leg i Spanien nar jag aven tappade mina bankkort. Hon ville bara ringa och stalla nagra kontrollfragor for att se sa att jag verkligen ar jag. Men alltsa, ah! SA himla trevlig! Ville typ inte lagga pa for att hon var sa mysig att prata med. Haha! Ingen stel och trist polis dar inte (eh, hej fordomsfull!). Blev tillochmed onskad lycka till med mina studier i England nar vi avslutade samtalet.
Ah, stor tumme upp for supertrevlig polis-personal!