plugga - sova - plugga - jobba - plugga

Franvarande borde kanske bli mitt nya mellan namn? Sandra Franvarande Astrom, det e ja!
Har haft en massa att gora sa bloggen har blivit lite satt at sidan som vanligt. Har en assignment som ska lamnas in imorn formiddag. Det har varit mycket att gora senaste 2 veckorna! Uppgiften som vi lamnar in imorgon har vi fatt mindre tid an vanligt att fa klar for var mentor ville satta lite press pa oss och fa oss att "turn over work faster". Typ. Lite stressigt har det faktiskt varit. Vill ju sa garna ha lart mig fran forra aret, och det har jag nog, men som vanligt drar det over pa tiden. Pa tisdag har vi nasta inlamning for en annan uppgift sa jag kan ju lista ut vad jag kommer att ha for mig i helgen. Eh.
Det ar roliga uppgifter dock! Det som inte ar roligt ar nar det blir stressigt! Hade det mesta under kontroll tills igarkvall nar jag insag att sista delen av min uppgift inte alls blev sa som jag ville ha den. Sa klart! Far visa upp lite har pa bloggen imorn nar det ar klart. Idag blir det lite (mycket) sista-minuten-panik-arbete for att fa klart det tills imorn. Hoppas pa att jag kan sluta lite tidigare fran jobbet sa att jag far lite extra kvalitets-stress-tid med min assigment. Mysigt! Lite jobbigt dock nar det finns mer ambition an tid!