den 29 september 2011

Började skriva på ett inlägg för två dagar sen som har legat sparat som utkast sedan dess. Äsch. Spanien var riktigt bra btw. Väldans soligt och varmt, har badat jättemycket i havet (som var lika varmt som det var salt!), solat, ätit, druckit mojitos och billigt vin (2 euro för ett stort glas vitt? ja tack!) och inte gjort så mycket alls faktiskt. Ungefär precis vad jag ville göra! Så här ser några bilder från mobilen ut: (har inte laddat upp bilderna från kameran ännu)
Har precis, äntligen, börjat skolan igen också! Har bara haft en lektion ännu, men imorn eftermiddag har jag nästa. Är jättenyfiken på vad vi ska få för assignments! Har hittills fått en uppfift inför tisdag; att välja en design (inför ett större projekt) och motivera varför och hur vi ska göra våran research för vårat val. Jag ville koppla ihop mitt design val med fotografering, så jag har valt David LaChapelle (sök på hans namn på google images så får ni se hans stil). Ska bli intressant!
Strax är det nog bedtime, har skola imorn eftermiddag, men behöver röja upp lite i lägenheten innan det, för imornkväll får vi finbesök! Sari och Angelica ska bo här över helgen! Åååh lyllos M som får spendera helgen med inte bara en Svenska som han är van vid, utan hela 3 stycken Svenskor! Värsta värsta! (Han döljer sin entusiasm väl dock, hm!)