if that's not romantic, then what is?

Efter mycket meck med krångliga utskrifter för att få till adressetiketter att sätta på kuvert som ska iväg till kunder så bestämde sig M för att inköpa en etikettskrivare. Skitbra! Skriver adressen i datorn, och en sekund senare har den skrivits ut på en klisterlapp, redo att fästas på kuvert. Smidigt!

Det verkar dock finnas fler användingsområden för detta...

Har beklagat mig lite för M att jag aldrig får post eller paket. Nästan varje dag är det post till M (eller Cardly), och mer ofta än sällan ligger den en liten lapp innanför dörren som säger att det finns paket att hämta nere i receptionen. Men jag vill ju också ha paket!

M är dock omtänksam han.

Igår vid läggdags kommer han ut ur badrummet, och precis innan han ska krypa ner i sängen berättar han att han har en överraskning åt mig. Åh, vad kan det vara?
Han rycker undan handduken han haft runt höften och fram hoppar en glad snopp, med en klistrig etikett runt, med mitt alldeles egna namn på! Tadaa, liksom!

Om inte det är romantik, vad är det då?

(detta får dock bli ett inlägg utan bilder...)
#1 - - sabina:

HAHAHAHAHA!! LOVE IT! :P