Illustrera mera!

Phu. Har suttit ett par timmat med Illustrator igen. Har en hat-kärlekt till detta program. Det är ett stort program och det finns knappt ett stopp för hur mycket man kan göra och det är bara din egen fantasi som sätter gränserna, men så är det så mycket att lära sig att jag känner mig lite smått överväldigad varje gång jag sätter mig ner för att påbörja något. Jag har ideér i huvudet, men kämpar med hur jag ska få över det till datorn. Borde nog plocka fram tålamodet och tänka att jag faktiskt inte användt Illustrator så himla länge. Ett par månader egentligen. Så det är nog tillåtet att inte kunna allt ännu. Men ändå! Fy, självlärning kräver verkligen tålamod. Har satt ihop denna ikväll, blev faktiskt hyffsat nöjd med den i slutet. Men det blev ju inte som jag hade tänkt mig..

Illustrator + PS