lite DIY kanske?

Sag en san har i Paperchases skyltfonster nar jag gick forbi for nagon dag sen:

Trots mina bristande skiss-skills sa kanske ni ser ungefar vad det ar. Det ar en stege, fast istallet for valiga "steg" sa hade dem bytt ut dem mot fina galgar. Hela alltet var malat i vitt. Paperchase hade nagra stycket pa rad och anvande dem for att hanga en massa vackra olika ark av papper pa dem. Jag blev dock jattesugen pa att gora en sjalv! Har letat lite efter sadana "inredningsstegar":

utan att riktigt hitta nagot, sa sag jag dem dar i fonstret och tyckte det var helt perfekta. Borde val inte vara sa svart att satta ihop sjalv? Kan ju bli jattefint att hanga nagon fin sjal, favorithalsband osh sant. Lite schysst kladforvaring som inte tar en massa plats (som vi inte har).
Vad kan behovas? Tva tra-eh-plankor? Plankor heter det val inte? Trabitar, typ. Tra..-skenor? Eh.. Aja, jag vet ju hur jag vill att dem ska se ut iallafall. Och nagra trevliga tragalgar, spik, kanske tralim (vad vet jag?) och vit farg. Ah, jag vill pyssla nu! Far se till att skapa lite nar jag kommer hem, for pa Sondag aker jag till Spanien!