2012 och framtidsplaner

Ser att några lojala Shenanigans-anhängare fortfarande går in och kikar efter uppdateringar även om det är himla tomt här för tillfället. Men det har ju varit jul och nyår och jag har latat mig mer än vad som nästan borde vara tillåtet, vilket får bli min förklaring till o-uppdateringarna.
Ser fram emot 2012, men gissar att det kommer att vara mycket att göra i skolan. I slutet av maj planerar jag och M en solsemester. Vi kikar på Egypten och Grekland just nu. Innan dess kommer jag ha praktik i några veckor dock. Kan bli en bra avslutning på en skol-fokuserad vår.

Var ute och promenerade igårkväll. Jag får oftast bra ideér när jag promenerar och det blir lättare att tänka.
För typ första gången någonsin såg jag min framtid framför mig, exakt så som jag vill ha den, om typ 3 år.
Åh. Det var mysigt. Såg oss bo i Stockholm. Jag och M.
Vi åt parmiddagar med Linus och N och drack för mycket vin och efteråt sprang vi ut i snön och åkte vi pulka fast vi egentligen är lite för gamla, lite för fulla och lite för klumpiga.
Vi bjöd hem mamma på middag, passade hennes katt/hund(?) över helgen och drack en öl på en uteservering.
Vi åkte på minisemester med pappa och H till fjällen och hängde i skärgården med vänner.
Om 1,5 år planerar jag våran flytt till Sverige. Måste bara övertala Engelsmannen nu och lära honom ordentlig svenska!

Ibland längtar jag hem ännu mer när jag faktiskt är hemma. Konstigt.
#1 - - sabina:

åååh det låter mysigt! jag måste få komma o hälsa på ser i sverige när ni flyttar! :D x