den 20 Januari 2012

Nu går det undan. Typ! Himla mycket att göra men det är roligt. Då och då blir pressen lite jobbigt och jag känner att jag helst av allt vill skita i allt och krypa ner i täcket i min egen säng hemma hos mamma, men sen går det över och det känns bättre. Härda ut liksom!

Nu är det exakt en vecka kvar tills vi ska rulla ut våran Go Hungry kampanj. Vi behöver fortfarande få en bekräftelse på betalningsmetoden vi vill använda, vi måste printa och få ut affisher runt om universitetsområdet, skicka iväg material och bilder till universitetets tidning och försöka organisera event till veckan 28:e januari - 5:e februari. Utöver detta har vi en stor presentation av våran live brief med museumet och en handlingsplan att lämna in. Och så ska ju CV't och den digitala portfolion med tillhörande praktik-journal lämnas in samma vecka.
Sjukt att det kan vara sådan stor skillnad på år 1 och 2. Förra året shoppade jag ju mest, eh, och hade en och annan inlämning då och då.

Iallafall. Idag satte vi ihop hemsidan för Go Hungry projektet. Sidan har varit live i ganska precis 5 timmar och vi har haft 35 besökare hittills. Inte allt för illa va? Vi har även fått 6 nya followers på Twitter idag och väldigt positiv feedback.

Nu hoppas jag bara att vi orkar och lyckas dra den här kampanjen genom hela vecka 5 och att vi kan skrapa ihop lite pengar till Mustard Tree som vi arbetar med.

Denna helg blir en plugg helg. Behövder det nämnas? Ni fixar vi det här!