Tillbaka till Manc-land

Trodde jag skulle bli dålig igårkväll. Pappa var hemma i början av veckan för någon släng av vinterkräk. Var där i onsdags och i natt när jag skulle sova kände jag mig illamående och hade nästintill hjärtklappning. Tänke "typiskt!" och låg och väntade på att det skulle liksom utvecklas. Men det gjorde det inte. Somnade till slut.
Bara lite ångest över att lämna Stockholm igen kanske?

Har precis varit ute på en promenad i solen. Kallt men friskt. Försöker få i mig lite sen frukost nu även om jag inte är sugen alls. Packade det mesta igårkväll så mest handbaggaget som ska packas ner nu. Får knappt med mig allt dock. Var säker på att jag skulle ha med mig mindre hem än vad jag kom med, men det blev mer julklappar än jag trodde. Funderar på om det kanske tillochmed kommer bli övervikt på väskan. Hm..