den 19 Mars 2012

Helt okej start på veckan. Hade en lektion mellan 10 - 12:30 på förmiddagen. Promenerade hem och åt lite lunch. Vädret började spricka upp på eftermiddagen så passade på att ta tillvara på vårsolen och gick iväg på en promenad. Var ute i strax över en timme och avklarade precis under 9km. Åt en otippat god middag (kanske för att jag var hungrig som en Matt efter långpromenaden) och nu har jag klurat lite på min rapport.

Vi hade en massa sallad kvar från igår, så middagen fick bli kyckling kievs med vitlök och örter (eh, igen, det var två paket för £3) med en massa sallad och fetaost. M fick kokt potatis till, och jag tjuvade någon liten en också. Fick dock inte plats så mycket potatis på min tallrik efter att jag lassat upp med sallad, fetaost, krutonger och rivna morötter. Hehe. Lite sweet shili sås över tallriken så blev det himla gott.

Det var min lilla matblogg det!

Oh, har nog glömt att berätta förresten. På torsdagkväll ska vi på musikal! Har aldrig varit på en riktigt musikal förut, så det ska bli kul! Agera lite kulturella för en kväll liksom. Vi ska se Chicago (vill så gärna uttala det ChiiiicaaaaaGO!), på Palace Theatre. M's chef har sett den två gånger och enligt honom är den riktigt bra, även för en förstagångs-musikalare!


Bjuder på en bild på mig och min vinterbleka näsa när vi var ute på promenad idag.
Underställströjan blev lite väl varm när jag hade stegat på ett tag..