den 21 Mars 2012

Bra jobbat! Har precis skrivit klart min rapport inför fredag :) Behövs lite finslipning fortfarande, men innehållet oh antalet ord finns där. Vet inte riktigt vad som hände, igår skrapade jag ihop 300 ord på 8 timmar (eh..) och idag kravlade jag mig ur sängen 7:30 för att börja skriva, och nu, 1200 ord senare, så tänkte jag belöna mig själv med en promenad! Har suttit hukad över datorn i nästan 6 timmar nu så ska bli skönt att gå ut och sträcka lite på sig!

Tyvärr är solen som bortblåst idag och tjocka moln ligger över hela Manchester, men det är 14 grader ute så kan nog bli skönt ändå.

Om 9 dagar är jag hemma i Stockholm! Hoppas att jag får mysa lite i vädret som alla människor uppdaterat deras FB-statusar om idag.

Oh, och om exakt två månader idag åker vi till Corfu. LÄNGTAR!

Corfu 2005(?) med mamma den gången :)