Dansa - pausa?

Har varit en riktigt bra lördagkväll. Hade vänner förbi på middag som blev riktigt mysigt. Bjöd på kryddig lasagne och snabb-cheesecake till efterrätt. Lasagne är nog min favoriträtt att bjuda på. Sjukt lätt att göra iordning, och stoppa in i ungnen när gästerna kommer. Blev riktigt gott tillsammans med en sallad med feta-ost och rödlök.
Vännerna hade dock varit ute igår och var rätt trötta idag, så när dem drog sig hemmåt runt 22 så tog jag och M en taxi in till stan. Mötte upp M's vänner i northern quarter på Troff. Blev ett glas vin där innan vi drog vidare till Noho. Ska strax sova lite eftersom jag har en himla massa uni-work att göra imorn. Typ jätte-jätte-jätte-mycket. Men vi slutar på onsdag så det känns okej! Längtar en massa tills jag kan åka hem till Stockholm i sommar också! Vill pick-nicka i en park, grilla på någons balkong, åka ut i skärgården och se solnedgången på solvarma klippor och bada i sjöar. Åh, svensk sommar! Finns det något bättre? (Ni som bor i Sverige får ej svara, hehe). Längtar!

Tog några bilder på efterrätterna jag förberedde inför middagen ikväll. Postade en på FB, sen kom M och självklart skulle vara med i bild. Ser lite lätt läskig ut på denna bild dock, eh:
Inåg i efter-redigeringen att ISO visst var lite högt, men men, blev nöjd med färgerna iallafall.