Smyg-shopping

Spenderade hela £34 (350kr) inne på Primark idag. Är inget stort fan av Primark, men när man är student är det en godkänd ursäkt, hehe. När jag flyttade hit handlade jag en hel del på Primark, men när man varit inne några gånger ser exakt allt likadant ut. Rätt trist. Men iallafall. Behövde uppdatera sommargarderoben lite inför semestern.
För 350 kr fick jag ett par skor, ett skärp, två toppar, ett behå-trosor set, två sport-toppar och två trosor. Godkänt?


Jag har nog aldrig ägt en behå i en annan färg än svart eller vit, men den mingröna kostade £6 tillsammans med trosor till, så det fick bli ett köp. När kroppen fått lite sol på sig kan jag tänka mig att den blir fin under det randiga linnet:


Blev lite småkär i skärpet, som kostade hela £1 (nedsatt från £2, haha!), så det var liksom inte så mycket att fundera på där:


Har letat efter ett par tan-färgade kilklackar i några veckor nu, men vägrar betala 4-500 kr för ett par skor som kommer användas i ett par, tre månader, så fick bli dessa finingar, £12 kostade dem:


Nöjd! Nu ska jag ut och springa en sväng. Vädret är tyvärr inte jätteroligt och det blåser typ storm, så får bli en lite kortare runda. Brukar annars ta en lite längre 10km runda på fredagar, men idag vill jag mest få träningen överstökad och stanna inomhus. Matt ska laga svamp-risotto ikväll och Sari ska köpa med sig en flaska vin och komma över. Mysig fredagkväll!
Ha en fin helg!