Klappar mig själv på axeln och säger 'fan va bra!'

Fick precis resultatet på mitt projekt som jag visade delar av i förra inlägget. AH! 88%! Åttioåtta hela procent! (Ett "A") Lycka! Några av kommentarerna från feedbacken lyder: "The attention to detail throughout the project is impressive", "The concept poster conveys the project clearly as an overview and the written communication throughout is excellent, despite a handful of minor spelling and grammar errors." En 'handful' grammatiska fel får väl vara tillåtet på ett så pass stort projekt känns det som. Sjukt nöjd!
Nu väntar jag bara på resultatet från uppsatsen jag lämnade in ungefär samtidigt. Tyvärr vet jag redan att jag inte kommer få något toppenbetyg där, eftersom jag verkligen inte hann gå igenom den som jag hade velat. Lämnade i princip in ett utkast. Men men. Har hur som helst lyckats skrapa ihop lite extra procent som förhoppningsvis kan balansera upp ett lägre betyg på det projektet. Just nu tänker jag njuta av ett resultat jag är super nöjd med! Yes!