Välkommen 2013!

Hoppas på ett spännande år. Mycket att se fram emot hoppas jag. Bland annat ta körkort (snart snart), plugga klart och ta examen och börja jobba. Redan lite nervöst!
Samtidigt var 2012 faktiskt rätt fint. Bästa sommaren på länge som började med en Corfu-resa med M, och sedan tillbringades i Sverige med jobb, skärgårdsturer och semester på landet. Himla härligt.
 
Lämnade ju förresten in två project precis innan jul. Det ena satte jag ihop till en bok för att bindas och skrivas ut professionellt. Använde mig utav Blurb.com som jag använt mig av förut. Blev supernöjd! Runt 500 kr gick det på, inklusive 20% rabatt som var ett julerbjudande dem hade, för ca 50 sidor, hardcover med dust jacket.
Bra kvalitet och perfekt tjocklek på sidorna för att bläddra igenom. Har använt mig av mycket bilder och även dem är i bra kvalitet. Nöjd!
 
 
 
Bilderna nedan är från själva filerna som jag använde mig av:
 
 
Tänka bara titta in och säga hej hur som helst, och visa lite bilder. Jobbar just nu på ett annat projekt som ska lämnas in nästa fredag, så har lite att göra. Om 3 veckor åker vi över till Sverige igen, firande av bror som fyller 25! Och mig, som fyller.. Eh. Jag fyller  helt enkelt. Vi kan väl bara lämna det där. Förresten så trooor jag att jag kommer att ta examen i mitten av juli, (slutar skolan innan dess, men själv examen äger rum först i juli), veckan som börjar den 15:e juli. Så då får alla som vill (hej mamma och pappa) komma över och fira med mig! Fira att jag är klar med min utbildning och har lyckats skrapa ihop hela 350 000 kr i studieskulder. Tjo!
Höhö, nu ska vi inte vara såna. Ska bli skönt hur som helst. Börjar känna mig plugg-klar! (Vilket CSN antagligen håller med om, hehe)
 
Puss!