Stockholm nästa!

Jag och M bokade flyg inför hans födelsedag igårkväll. Det var M själv som frågade om jag ville åka till Sverige när han fyller år. Klart jag vill! Han fyller den 3:e juni så vi åker över på torsdagen den 31:a maj. Ganska precis 2 månader alltså kvar alltså. M åker tillbaka på tisdagen sen, och jag har ännu inte bokat mitt returflyg. Skulle gärna stanna i en vecka - 10 dagar, men ska bara dubbelkolla på jobebt först. När vi åker har vi ju precis kommer hem från Grekland (21 - 28 maj). Får se hur det blir.
Håller iallafall på och packar inför ikväll. Ska ta 16:06 tåget till Manchester flygplats, sen går flyget till Arlanda 18:35. Lite skönt att vädret vänder här i Manc-land samtidigt som jag åker. Just nu är det mulet och +10 utanför fönstret, som det ska vara kanske?

Har hällt i mig lite kaffe och har dragit på mig träningskläderna. Ska ut och jogga lite! Beställde hem en sådan "ficka" som man stoppar mobilen i och sätter runt armen. Haha! Fick den i onsdags men har inte hunnit prova ännu. M var dock ute på en jogg och passade på att prova den då. Han har ju Samsung Galaxy S2, så den fick inte riktigt plats, men han sa att den funkade bra ändå.

Åh förresten. Åt en riktigt god förrätt igår kväll. Älskar ju svamp, så hittade detta recept på fyllda champinjoner. Tyckte det verkade lite tråkigt dock, så hade i bacon också, och lite extra vitlök. Våra svampar var nog extra stora, för fick ha i en hel liten bytta grädde (180ml) och mer ströbröd än i receptet. Men riktigt gott blev det! Rekommenderas! :)

Nu ska skorna på! (Hoppas mina nya skor har landat hos mamma när jag kommer dit på måndag!)


(Bild från mörker-fotograferingskursen i onsdags :))
#1 - - Malin:

Det ar mysigt med sma Sverige-turer. Landade pa Arlanda i morse sa ar lite slut nu men tog en tur inne pa Ica och blev glad av bara det! ;) Roligt med en fodelsedag att fira ocksa nar man anda haller pa. Da blir det ju lite extra mys!