Holiday-preps!

γειά σου!

Förhoppningsvis betyder ovanstående "hello" på grekiska. Någon som skulle vilja bekräfta? I brist på greker kan det hända att jag helt enkelt får prova imornkväll och invänta reaktion. Eftersom jag inte kan ett ord grekiska så kan det även bli svårt att tolka reaktionen. Men den situationen löser vi på plats eftersom vi är unga och eh.. spontana.

Ska in till stan en snabbis snart och köpa en resväska. Små plastflaskor till shampo och balsam, och deo ska även inhandlas. Sen är vi nog nästan klara för avfärd. Imorn 17:20 går planet.
Helgen har mest spenderats i strand-förberedande syfte. Det har epilerats (även kallat svordoms-generering), skubbats, ansats och målats. Sitter just nu med korall-färgat lack på naglarna. Very holiday-igt!

Igårkväll när jag satt djupt nersjunken i soffan, i mina bästa (bekvämaste) mjukiskläder plingade det till på facebook. En timme senare var jag och ett stycke snyggt norska på väg in till stan för lite cocktails. Trevlig kväll!

Nu- stan.

(kopieringen från google translate tog sig tydligen friheten att ändra typsnittet på detta inlägg. Knepigt!)