den 20 september 2012

Skriver lite medans jag sitter pa jobbet.
 
Fick mitt provisional licence igar! Gick snabbare an jag trodde det skulle gora. Dock vantar jag fortfarande pa att fa mitt pass tillbaka, som dem sander separat. Haller tummarna for att det kommer idag eller imorn. Sa, nu far jag ovningskora! Har redan bokat forsta lektionen. Pa lordagmorgon kommer en bil och hamtar upp mig. Forsta lektionen ar gratis, sedan har dem ett erbjudande med 5 lektioner for £56, sa ca 120 kr per lektion. Efter det kostar de foljande lektionerna (har jag skrivit detta forut?) £22. En lektion ar alltsa 1 timme. Hur bra ar inte det?
Kommer att gasa omkring i antingen en Hyundai i30 eller en Audi a3. Har kikat pa bilder pa google. Hehe.
Pris pa teori- och korprov verkar vara mer eller mindre samma som i Sverige, £31 (325kr i Sverige) och £62/£75 (beroende pa om det ar vardag eller helg) och 800kr i Sverige. 
Ska bli spannande! 
 
Ska fixa lite pa jobbet nu innan hemgang. Ikvall orkar vi inte laga mat sa blir nagot italienskt pa Zizzi. Mm. Redan hungrig!
 
Oh, forresten, har borjat gymma! Himla skont. Har skaffat medlemsskap for £18 i manaden pa ett gym bara 20min promenad fran dar vi bor. Heelt okej for priset. Stort, mycket utrustning och en hel del klasser. Skoj! Har haft traningsverk alla dagar denna vecka. Idag ar det baksida armar som lider, och magen! Harligt att vara igang!
 
Far bli ett bildlost inlagg detta. Sorry! Min mobil funkar ju inte sa har bara en aldre Sony Ericsson som inte riktigt gar att surfa pa. 
 
Uppdaterar om hur lordagens lektion gar i helgen!