a "no shit Sherlock?"-moment

Aftonbladet:

"Virginia Tech-mördaren led av psykisk sjukdom"

Men alltså, behövdes det konstaterandet?
Ja menar, något lär ju vara fel om man skjuter ihjäl 32 personer? Och dessutom har planerat det!?
Blir seriöst orolig om man kan tänka sig att en sådan person är frisk, isåfall skulle ju det betyda att alla är kapabla till något sådant.

Njae, jag väljer hellre att tro att det inte är normalt. Annars skulle jag aldrig mer våga gå utanför dörren. 

Är såå trött idag. Orkade inte ens sminka mig imorse! Gick upp, drog på mig kläder, håret i toffs, och sen ner på cykeln till jobbet. Gick upp 07.40, och var här 8:10. Hehe.
Jag tror jag håller på bli sjuk! Eller, typ iaf. Känner mig inge pigg, förutom tröttheten då. Min hals känns inge bra heller. Usch. Sitter o dricker varm chocklad nu iaf, hjälper lite ^^
Känner mig dock väldigt sjuk när det är typ 6 timmar tills jag får gå hem. Vad ska jag göra tills dess? :P
Sitter och småfixar med hemidan nu, men är nästan klar med den också.
Skulle kunna gå och klista upp små lappar på några blåa backar. Hm, Ja.. eller så drar jag ut på det lite till. Skulle behöva rensa mitt skrivbord eftersom vi ska göra om i mitt rum. Men, nja. Började lite i fredags. Men om ingen vart, för sen gick ja hem. Haha.
Neh. Kanske bloggar mer ikväll.
De flesta verkar ha sett att ja har ny msn också. Bra bra. Trodde det var krångligare, men det gick riktigt smidigt :D