That's when I fly to the wildland, to your land.

Har varit jättetrött hela dan idag på jobbet. Har varit nervös hela veckan, och nu har det släppt liksom. Pusta ut!
Har varit en lång dag, kändes som den aldrig skulle ta slut. Men eftermiddagen gick lite snabbare iallafall. Gick från jobbet runt 16:30. Tog cykeln till coop och en runda på systemet. Köpte lite vin och smirnoff ice. Gott ^^
Kom hem för en stund sen. Ska käka lite, och sen blir det en sväng in till stan. Får se va d blir.

Imorn är det fredag iallafall. Så skönt så ^^ Har morgonfödringen i stallet på morgonen innan jobbet. Det är rätt bra egentligen, för då kan jag fixa så allt är klart till Errata med mat och så, så slipper jag åka förbi där efter jobbet. Blir utgång på kvällen, tänkte kanske käka och sen föra hos bella. Blir nog bra :D

På lördag är d kräftskiva hos kusinerna. Jag, bror och mamma åker dit. Blir väl lite kul hoppas jag. Så mycke barn bara, haha. Får tuffa halva stan för att komma dit också. Haha låter som jag är taggad va? :P Ne, men d blir nog bra. Träffar dem ju inte så ofta.

Har försökt avancera med min armbåge idag också, haha. Hm, går så där, det är jobbigare än man tror! Även om det inte gör ont, så tror jag det sitter kvar en del psykiskt, när jag försöker räta armen nu känns det som om jag skulle typ pressa den ur led liksom. Uh! Men tror faktiskt att det blir liite smått bättre av sig själv också ;D Den funkar ju faktiskt lite bättre nu än för t.ex. en vecka sen ^^

Nä, nu ska ja fixa lite här hemma innan jag ska iväg. See you.