play it for the girls!

Var är sommarvädret de lovade idag!? Just nu väller det in moln, e inte ens speciellt varmt ju!
Va faktiskt och tränade imorse. Känner mig jättenöjd :D Mamma skulle iväg och träna, så jag hakade på. Blev ingen styrka, men powerwalkade på bandet i nästan en timme, la tillochmed in lite jogging, och det kändes jättebra! Trodde jag skrämt iväg den lilla kondition jag har, speciellt efter magaluf, haha. Har ju varit sjuk och grejer också, + att min fot krånglat! Har ju vrickat den ordentlig en gång för typ 3 år sen (löpargymnasiet e väl kända för sina fester, eller? ;D), och efter d har den inte varit sig lik, haha. Så fort jag trampar snett eller så så börjar den krångla (mina knän var inte vackra efter magaluf!). Men iallafall, haha. Ville bara komma fram till att det gick helt ok :D
Hade tänkt att gå ut och lägga mig och sola nu, men njaa.. kanske e kräsen, men vill inte gärna ligga ute och frysa :P Ikväll blir det lite grillning och vin här iaf, linus e hemma och bella kommer senare.

Johan kom förbi en sväng igårkväll också och snackade lite, han hade varit i bollstanäs och var på väg hemmåt, så stannade en stund och tog en paus här :D Va länge sen ja träffade de grabbarna nu!

Jag och bella e taggade på o dra på magaluf reunion kryssningen i november! Fler som ska åka lr? :D Så länge d inte kommer ut nån bebis från bellas mammas mage så ska vi åka, haha. Ja vill gärna ha en backup OM det nu är så att bebis absolut tänker hitta ut just den helgen. Står mer på magaluf.nu iaf! Om kryssningen alltså, inte om bellas mammas kommande bebbe ;D

Tog lite ego bilder igår också. Hade inget o göra, så då skaffar man sig nåt o göra :D

image52