lite.. off?

Farmors.. vad säger man? dem är ju inte gifta.. men säger man iallfall. Det närmsta farfar jag har just nu iallfall, ligger på sjukhus just nu. Han har fått en stroke och är förlamad på vänster sida nu. Farmor visste inte om han skulle komma hem från sjukhuset eller inte. Min farmor. Hon sa inget först, hon ville säkert inte oroa oss eller så. Hon ringde för att hon ville säga grattis till Linus på namnsdagen (hon har stenkoll). Det var när jag frågade om allt var bra med dem som hon berättade. Usch. Det är nu det känns att dem är så långt härifrån. Nu hade man velat haft dem här i Stockholm istället för 40 mil härifrån.
Är flera tråkiga nyheter som kommit samtidigt nu. Jag visste inte om det men Linus berättade det när jag ringde honom efter jobbet och skulle säga att farmor ringt.

Här kommer lite bilder iallfall, laddade över dem från mobilen nu:

image245
Det var kallt ute i lördags när jag gick hem från träningen...

image248
Nästan snö var det.

image246
Goda drinkar på Fenix :)

image247