And Friday night's gone too far

Kom ett paket igår! Lite nätshopping från HM faktiskt. Är väl inget stort Hm-fan, men lite shopping skadar ju aldrig, och i värsta fall är det ju bara att skicka tillbaka. That's it.
Blev ganska nöjd faktiskt. Hade glömt vad jag hade beställt, men det kom iallafall en klänning, en kjol och ettvanligt vitt linne. Gillade klänningen som är en svart vardagsklänning, trekvartsärmar och två små fickor fram. Rätt mysig faktiskt. Kjolen har jag inte bestämt mig för om jag ska behålla ännu. Får fundera lite.
Va ju bra att paketet kom på en måndag iallafall, sånt behövs då :)

Kan det möjligen ha varit tråkigaste vädret hittills igår? Efter att ha promenerat hem i mörkret (vad är grejen med vintertid?!) kämpandes med mitt paraply, blev det lite stressigt hemma men sen blev det en sväng in mot stan. Mysigt med middag och sen fick jag sällskap av Bella i telefon på väg hem. Prata is our thang! (kan man ta det ännu längre? ;D )
Somnade så häär fort! (...?)
Sen blev klockan 6:45 alldeles för fort. Snoozade i 15 min och var på jobbet 8:15. Ser ni någon sammanhang? Eh?

Nu sitter jag och väntar in lunchen. Tänkte gå o handla nåt att käka snart. Får se vad det blir idag.