Långa timmar

Mer vårväder utanför fönstret och jag vill absolut inte sitta inne på jobbet. Timmarna tills jag slutar idag känns ruskigt långa. Att jag ska jobba in lunchen gör inte saken lättare. Blir iallafall en liten paus runt lunch. Måste springa ner till kom och hämta ett par pumps jag lämnade in för omklackning.
16:20 börjar min helg. Då ska jag ta bussen ner till stationen och möta Nett på tåget. Sen följer 23 timmars båt-åkande. Ska bli kul! Hoppas på lite skönt väder. Att återhämta sig ute på däck i solen imorgon skulle inte sitta helt fel.

Var på Stinsen igår och spanade in deras ombyggnad. Lite fler bra-och-ha butiker var det nu. Åker mycket hellre dit än till Kista i fortsättningen. När jag shoppat klart (mjo, sista kronorna på kontot gick åt till lite shopping faktiskt. Men att shoppa den 23:e är väl ganska duktigt?) hittade jag Sanna i lilla butiken där hon jobbar. Det var nog bokstavligt talat år och dagar sen jag träffade henne sist. Det fina är att det inte känns som att det är så lång tid.

När det gäller utgång eller fest har jag förresten konstaterat att jag är en sucker för pre-partyt. Uppskattar liksom det mer oftast än själva utgången.
Typ som ikväll. Jag sitter här och ser fram emot att börja hälla upp dricka i glasen, det är kläder, skor och sminkprylar i hela hytten. En massa prat och musik i bakgrunden (senare; förgrunden). Tycker verkligen det är jättemysigt. Tackar självklart inte nej till dansgolvet.
Men pre-partyt. Good stuff!

Förresten 2: Det blir kanske inget Uppsala.
Jaha. Nähe. Valborg?

Sitter här och är nöjd över nya fina färgen på mina naglar.
Nu ska jag kuvertera en massa brev. Wooooooh! Helt galet.

Ska komma på något intressant att googla på nu så jag kan fördriva några timmar.